Mada

Verslag van een Joker-Karavaan reis doorheen dit fascinerende land. Vertrekdatum: 5 september 2010

vrijdag 22 oktober 2010

20/09/2010: Andasibe: wandeling in Mantadia NP

Andasibe

Joke was nog niet volledig hersteld vandaar dat ik besliste om vandaag in haar buurt te blijven. De groep deed vandaag een wandeling in het Mantadia NP. Aangezien ik er niet bij was, kan ik er ook weinig over vertellen. Ik bekommerde mij om Joke. Ik ging naar de markt en kocht er appelsienen en citroenen en kookte daarvan een vitaminerijke warme drank van zodat ze kon herstellen. Voor de rest deed ik wat administratie op het terras.
Het was stralend weer, lekker heet zelf zodat ik 's avonds met een verbrande kop zat. In de namiddag deed ik nog een wandeling in de stad maar heel actief was ik niet vandaag. Nog een paar telefoontjes voor morgen het transport naar Fénerive Est en dat was het. Joke herstelde (waarschijnlijk dank zij mijn drankje zeker :-) )
's Avonds namen we afscheid van zangsmurf Christin en zijn familie. Ik nodigde hem uit naar België
Andasibe zat er ook op en terug besloot ik de dag met een THB'tje op het binnenkoertje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten