Mada

Verslag van een Joker-Karavaan reis doorheen dit fascinerende land. Vertrekdatum: 5 september 2010

maandag 27 september 2010

05/09/2010: Brussel-Antananarivo

Gepakt en gezakt vertrokken vanuit Gent met de trein richting Brussel. Daar ontmoetten we voor het eerst ons laatste groepslid, Elke. Ik ga hier nog niet over uitwijden want dan heb ik een aparte blog nodig. Mijn 'kleine' zoals ik ze later ging noemen, werd mijn assistentje om vanalles te gaan regelen voor mij.
In Brussel stond de rest van de groep en vandaar uit ging het dan met de TGV richting Parijs CDG. Het inchecken verliep vrij traag door Franse wanorde maar uiteindelijk konden we toch vertrekken richting Antananarivo met Air Madagascar. Onze reis kon beginnen. Met twaalf onbekenden op reis. Ik keek er naar uit om enkele grenzen te verleggen en had stiekem al een paar plannetjes in mijn achterhoofd.We zien wel als we eenmaal zijn aangekomen in het land van Babakoto...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten